2007年7月24日星期二

是仔還是女?

預產期是12月底,究竟是仔還是女?有人想競猜嗎?哈哈哈

或許是自己很心急,星期六在吉之島發現BB用品promotion,結果以優惠價買了〔嬰兒手推車+嬰兒搖椅(床)可變身餐椅+餵食餐具+學習杯+沐浴盆〕的套裝,變相要在送貨日之前加快為家居佈置重新設計...

看來,要快些賣掉一些高達、一些叮噹、一些影碟、音樂CD、漫畫、小說...

8 則留言:

Le Petit Prince 說...

老竇,慳啲洗呀!四百萬未到手呀

1賠10,女!

cm 說...

放心, 我會到恆生用個B來貸款

Tofu 說...

不如賣咗你...哈哈...

匿名 說...

賣書賣模型等過氣阻定東西是必然的事, 但市場並不景氣呀....

cm 說...

市場不景氣?唔係嘛,有動漫節又有電玩節,你幫我手賣啦

匿名 說...

有平靚正的叮噹收藏品,我好樂意接收喎......嘻嘻嘻
我估仔!

匿名 說...

睇完你咁講,我諗我都要停止入手高達喇~~


仔女都無所謂喇~ 好彩無打孖黎o者~ :p

cm 說...

開估喇: 係女!
哈哈!大家識做啦 :D